Titulní obrázek

Mercedes SLS AMG nyní s trojím podvozkem

Nastavitelný podvozek AMG Ride Control sice není jedinou změnou na modelu SLS AMG, ale tou nejdůležitější. Podvozek AMG Ride Control umožňuje trochu přenastavit poněkud jednostranné zaměření auta. Tlačítko Comfort dělá přesně to, co od něj očekáváte. Auto je poddajnější a má lépe zvládat třeba městskou dlažbu, příčné prahy a průměrnou rumunskou okresku. Tento režim se aktivuje automaticky po každém nastartování auta.

Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.

Mercedes ale neuvádí, zda se mění i odezva motoru a převodovky, zřejmě tak zůstává volba na řidiči (převodovka a motor mají čtyři různé jízdní režimy). Mód Sport pak z Mercedesu SLS AMG udělá trochu ostřejší auto, ale prý pořád poskytuje optimální poměr mezi agilitou a použitelným komfortem. Režim Sport prý hlavně eliminuje naklánění auta a lépe se pak kontroluje přesun hmoty v zatáčkách.

Režim Sport plus je pak doporučený především na okruhy, takže se dá odvodit jeho schopnost pohlcování nerovností. Mercedes-Benz SLS AMG je nadále k dispozici i se standardním nebo sportovním podvozkem Performance, tento nastavitelný je za příplatek přibližně 56 000 korun pro kupé i pro roadster.